• Zwrot, wymiana i reklamacja

    Tani i wygodny zwrot Pocztą Polską

    Podczas zakupów w coocoo.pl nie musisz się martwić o to, że wybrane przez ciebie produkty nie spełnią Twoich oczekiwań. Dzięki integracji naszego sklepu z tanimi zwrotami Poczty Polskiej kupujesz bez stresu i obaw, że zwrot zakupionego towaru będzie drogą przez mękę. Więcej»

     

     

    Zwrot zamówionych towarów - prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni:

    1.  Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, składając w drodze jednoznacznego oświadczenia na piśmie lub drogą elektroniczną decyzji o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni i wysyłając je na adres Prowadzącego:
      Magdalena Drzewiecka COOCOO
      ul. Kościuszki 27
      85-079 Bydgoszcz
      lub sklep@coocoo.pl
    2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia objęcia rzeczy (Towaru) w posiadanie przez konsumenta (Klienta) lub wskazaną przez niego osobę trzecią.
    3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą. 
    4. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni. Zwracany Towar należy odesłać na poniższy adres:
      Magdalena Drzewiecka COOCOO
      ul. Kościuszki 27
      85-079 Bydgoszcz
    5. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
    6. Koszt zwrotu Towaru do Prowadzącego Sklep ponosi Klient.
    7. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia do niego rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Prowadzącego Sklep, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 
    8. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
    9. Prowadzący Sklep załącza do wysłanych Towarów formularz odstąpienia od umowy w formie papierowej. Klient może skorzystać z tego formularza, ale nie musi. Formularz można pobrać również z pod tego linku.
    10. Klient traci prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, gdy:
      1. przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
      2. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

     

     

    Wymiana zamówionych towarów - zasady:

    1. Jeżeli chcesz wymienić produkt (kilka lub wszystkie produkty z zamówienia), postępuj zgodnie z zasadami"Zwrotu zamówionych towarów" (opisane poniżej). Do przesyłki zwrotnej dołącz informację, że przesyłasz produkty na wymianę.
    2. Złóż nowe zamówienie z produktami, które chcesz otrzymać po wymianie. W komentarzu do zamówienia napisz informację, że to zamówienie jest wymianą produktów.
    3. W przypadku, gdy nowe zamówienie będzie miało wartość przekraczającą wartość wymienianych produktów, zostaniesz poproszony o uregulowanie różnicy. W sytuacji odwrotnej, Twoja nadpłata może zostać zwrócona na Twój rachunek bankowy.
    4. Koszt nowego zamówienia będzie zgodny z obowiązującym cennikiem kosztów transportu.

     

     

    Reklamacja towarów - zasady:

    1. Prowadzący Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta, za niezgodność rzeczy sprzedanej z Umową sprzedaży, w zakresie określonym Ustawą o prawach konsumenta.

    2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych ustawowo lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklep@coocoo.pl. Prowadzący Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni kalendarzowych, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

    3. Prowadzący Sklep nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej, o ile jest ona dołączona do produktu przez producenta. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

     

    Poznaj swoje prawa

    Poznaj prawa konsumenta, które zapewnią Ci bezpieczne zakupy w Internecie - skorzystaj z porad konsumenckich Urzędu Ochrony Ochrony Konsumentów i Konkurencji.

    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij